ОБИЧАМ ТЕ
























Пролетта завива ме с цветна завивка.
Очите ми нежно искат да ме целуваш.
С топлото ухание на една усмивка,
над върховете с мен волно да лудуваш.

Душата ми жадуваща с обич те слуша.
Обичам с изгрева свеж песни да пея.
Мечтая до гърди мъжки да се сгуша,
с ритъм буен на сърцето да се слея.

Огън ли гори в нашите сърца млади?
Искри жарки запалват фойерверки в нас.
Как да напишем съдбовните балади,
как да спрем времето в мечтания ни час.

Нима ще можем да преминем лавини
без страх да спрем на желания красив бряг,
в сърца да горят пламтящи камини,
да синее морето, приятелю драг.

Обичам твоите очи дяволити,
любя устрема луд на твоето тяло.
Как да нося в гръдта си ласките скрити,
как без страст да мине живота ми вяло?

Автор: Виктория Милчева

Популярни публикации от този блог

Хора много,човеци малко

ЧЕРНО МОРЕ

Изповед на твореца