ОСТАНИ ДО МЕН




















Почувствах се отново като жива,
до тебе като слънце аз сияя.
Учиш ме ти  подкрепата красива
ме кара дълго, нежно да мечтая.

Показваш ми по начин мил и страстен,
че ти държиш на моята осанка.
С топли думи, ти на учителю, мой властен
ме караш да съм светица и държанка.

Не говориш много. Всеки божи ден
усещам скритата твоя топлина.
Повярвай ми, искам ти да си до мен
да ме даряваш с обич и светлина.

Уж си близо, а всъщност си тъй далеч.
Нежен лъч от утринно сияние.
Вечер в съня ми провираш се и веч
рисуваш любовното ми мечтание.

Мили, остани до мен! Недей тръгва!
Ти си нежен полъх и живота мой.
неща лъжи и някой да послъгва
копнея за дълъг любовен запой.
С награда  от  асоциацията за „Европейски срещи“ и „Европоезия“ във Франция, Париж през 2015 г.

Автор :Виктория Милчева

Популярни публикации от този блог

Хора много,човеци малко

ЧЕРНО МОРЕ

Изповед на твореца