ВЯРА В ЖИВОТА


Вярвам в живота.
В чудесата. И с усмивка.
Аз дишам дълбоко,
живея,
творя
децата си неотлъчно
всеки ден закрилям.
Тъй както умея
с много любов
топлина,
обич,
надежда
 с дерзания. Аз боря се
до колкото мога. 

Живота е тежък,
но истински хубав.
    В сънища тъмни
и неразбрани.
В ежедневието си
неминуемо обичам.
Мъжа ми обожавам 
в него се вричам.
За него аз живея
мечтая,
копнея.
Дните с него деля
истински живея.

Дарявам добро
на хора в нужда.
Залъка хляб
на бедния
без да се замисля
намига ще дам.
И радост истинска
аз ще изпитам,
че отново направих
някой щастлив.

В малкото щастие.
И в малките тайни.
Аз вяря не губя.
Прошка давам.
Лукавия сам
да се оправя
С глава вдигната
продължавам напред.

В блаженна развръзка.
В очарованието,
заходно вричане.
В моите стихове -
наивни и дръзки.
И с надежда
Аз силно обичам.

Правилните пътища.
С хора. И с истини.
С топлината
на дом и огнище.
Смирено пристъпвам.
Със сълзи на пречистване.
С любовта, без която
не мога да дишам.
Аз вяра в живота
не губя.
Автор: Виктория Милчева 

Популярни публикации от този блог

Хора много,човеци малко

ЧЕРНО МОРЕ

Изповед на твореца