Писмо до себе си


Писмо до себе си аз пиша
на мечтата си ще дам крилца.
Споделяйки какво много искам
в писмото си на вас ще издам.
Когато стана толкова голяма
колкото сега е моята мама.
Искам аз да бъда звезда
да оставя след мен следа.
Ходя на танци, пиано и вокал 
на театъра съм се отдала.
Вече снимах се в реклама и сериал
спомени чудни аз в шепи сбирам.
Мечтая да покоря чуждите сцени
и да сбъдна мечтите си смели.
А, когато имам истинска муза
стиховете мои тя ще слуша.
Искам да имам професия втора
с нея да помагам на всички хора.
Когато стана много голяма 
ще стана и лекарка аз зная.
Ще помагам на малки и големи
идвайки при мен с проблеми.
Лекции ще преподавам на студенти
ще имам незабравими срещи.
С професиите си ще обиколя света
 и ще оставя след мен незаличима следа.
 Писмото си тук ще приключа
 дано в живота си да сполуча.
 Автор: Виктория Милчева 

Популярни публикации от този блог

Хора много,човеци малко

ЧЕРНО МОРЕ

Изповед на твореца