ПРИЯТЕЛИ МИЛИ























Докога ще бъда използвана, тормозена?
Докога ще бъда самотна и тъжна роза?
Не ще пролея и една сълза мимозена.
Ще изправяли  снагата в горда поза.

Тъгувам аз, но ще намеря жизнени сили
и ще тръгна по трънливия и единствен път.
По друм стръмен ще мина аз с приятели мили,
които болката ще излекуват в родния кът.

Вървя напред смело и гледам с поглед дързък,благ.
Успехи ще жъна. Аз съм млада и красива.
Ще премина успешно  през стръмния висок праг
и през мъглата студена, гъста  и сива.


Зная пътят ще бъде труден, осеян с мини,
с много заложени опасни, страшни  капани.
Ще мине време и болката ми  ще отмине,
ще заздравеят в сърцето дълбоките рани.

Вървя все напред и черпя аз жизненисили,
от въздуха, от вятъра,  от верните  ръце.
До мен ще  има обич и приятели мили,
които топлят моето изстрадало сърце.

Автор: Виктория Милчева

Популярни публикации от този блог

Хора много,човеци малко

ЧЕРНО МОРЕ

Изповед на твореца