А ТИ, ЛЮБИМИ, МЕ ОБИЧАЙ













Пълнолунието огрява морския бряг.
Грее с огромно величие луната.
На златния пясък седим с приятеля драг
гледаме как се къпе в багри земята.

Лежим двама на тихия плаж
мечтаем заедно за бъдещите дни.
Танцувам за теб в небесен плащ
и чувам песента на морските вълни.

Устните ни жадно застиват в целувка,
пленени от нежния ритъм на вълните.
Ти ме докосваш с пленителна милувка,
и руменина изпълва сърцето, страните.

А ти, любими мой, седиш смирено и вярваш в мен.
Хванал нежно моята вярна ръка.
Усещам биенето на сърцето ти в този ден
изпълнен с цялата ти нежност сега.

Спокойна съм сега,че те имам
събирам в длани щастието днес.
От щастието с шепи взимам.
Чакам по вятъра аз чудна вест.

Пръстите ти нежно докосват мене с копнеж.
Очите ти пленителни оглеждат се в мен,
докато косите ни покрият се със скреж,
да гледаме слънцето, звездите нощ и ден.

Автор: Виктория Милчева

Популярни публикации от този блог

Хора много,човеци малко

ЧЕРНО МОРЕ

Изповед на твореца