ЩЕ НАПИША ПОРЕДНАТА СОНАТА












Ще напиша поредната соната
диригент в нея ти ще си с наслада.
За теб аз мисля и тайно те желая,
без теб е пусто, за теб мечтая.
Ела остани и болката за миг спри.
С целувка живота ми върни!
Света без теб е пуст и черен,
денят без теб е дълъг и безмерен.
Щастието, когато те няма е тъга.
Далеч ли си  аз съм тъй усамотена!
Искам да съм благословена, вдъхновена.
Ти си мойто пристрастие голямо
за теб  съм сладострастие желано.
Със слънчеви лъчи, озаряваш ти
цялата Земя даряваш с безброй светлини.
Твоя поглед мил - моята душа!
Това с думи не мога да опиша
в сърцето ми топли спомени ще впиша.
Чувствам го! Ти с любов ме отвличаш,
ден след ден  все по-силно ме
 привличаш.
Погледна ли в с твоите
очи  големи
виждам безкрайни, далечни вселени.
Автор: Виктория Милчева

Популярни публикации от този блог

Хора много,човеци малко

ЧЕРНО МОРЕ

Изповед на твореца