ОБИЧАЙ МЕ НАВЕКИ


















Обичам те с душа ангелски чиста, свята.
Очите ми искам вечно да целуваш.
Обичам те като нежно цвете в полята
и с мен, и с вятъра волно да лудуваш.

Унася ме гласът ти мелодично.
Обичам на гръдта ти да се сгуша.
Нека дишат сърцата ни ритмично
и нежни думи душата ми да слуша.

Не искам празни клетви винаги да чувам.
Не искам оправдания разни да мълвиш.
По пътища безкрайни тръгвам да пътувам
и желая с вярност и с любов да ме дариш.

Обичай ме навеки – аз съм пойна птица.
Обичай ме за това, което съм за теб.
Нека в живота твой да бъда аз кралица
забрави за нрава си надменен и нелеп.

Нека нашата любов да разцъфтява
като ухайна роза с аромата да пленява,
но не забравяй, че тя с любов дарява,
но и с бодлите си жестоко може да ранява.
Автор: Виктория Милчева
 

Популярни публикации от този блог

Хора много,човеци малко

ЧЕРНО МОРЕ

Изповед на твореца