ЖИВЕЯ С НАДЕЖДА

Ще изтрия лицето си от сълзите

просто ми е писнало да се преструвам.

С надежда живея като чиста река

научих се да не се страхувам от болка.

Вървя напред без страх и съмнение

към щастието и моята съдба.

Заличих миналото без съжаление

за мен това вече спомен драг.

Аз вървя напред - няма връщане назад

с надежда гледам напред с усмивка

и казвам сбогом тъжни изминали години!

Аз съм същатата, но по-добра, по-щаслива

вече не се страхувам от трудности и болка!

Аз боря се с надежда вървя напред

и никога повече няма да се счупя!

Няма да се отказжа от живота, без бой!

В лицето на враговете – виждам страх!

И боря се вървя с надежда напред

раната от предателството заздравява ...

Наивна и добра вярвах на хора

забиха ми нож предатели много...

Така да бъде, но никога не се отказам!

С надежда аз вярвам, всичко е точно ...

Не ме харесваш? - не ми пука

за мен дори е много по добре!

Аз предател за приятел - не искам ...

Защото приятел не е този, който ти се усмихва

а приятел е този, който не те предава в беда.

Верен приятел никога няма да ти откаже подкрепа,

а онези други, уж приятели, къде бяхте в трудните моменти?

Когато имах нужда от помощ и чаках.

Е, къде бяхте, когато ми беше трудно?

Не смея никой да обвинявам, нито да нападам

отдавна реших за себе си затворих вратата...

Урок научих!Разбрах, че в този живот всеки е сам

и аз самата, мога с надежда да го направя!

Мога да направя всичко, което по искам!

Вече нямам пречки по пътя ми

и ако падна, ще стана сама с надежда!

Аз не се страхувам от грешки и подигравки,

защото вървя напред, не гледам вече назад!

Уроци много житейски научих, но знай

най-цено е да умееш да простиш на враговете си сам!
Автор: Виктория Милчева 

Популярни публикации от този блог

Хора много,човеци малко

ЧЕРНО МОРЕ

Изповед на твореца