РАЯ Е ТАМ












Сред черната пустош те търся.
От тъга е изпепелена гората.
Щастлива съм, когато те има,
живота ми без теб е студена зима.

От смеха ти ставам щастлива,
от погледа ти слънчев засиявам.
Ухаеш ти на пролет летим двама,
а целувките ти отвяват нашата драма.

Думите нежни нижат се като песни
изречени с нежност и обич най- чудесни.
Вечно искам да чувам гласът ти само
и да се облягам на мъжкото ти рамо.

За теб приятелю на всичко съм готова!
Заедно с теб през Ада ще преминем
и ще пристигнем до щастливия връх,
и ще потъпкваме заедно отровния мъх.

Рая е там, където сме двама сега.
Ти се превърна в огън в моя мечта.
Дали ще разбереш, колко се обичаме
с клетва пред Бога заедно се вричаме.


Защо ми е луната, когато те има
защо ми е мечтата, когато ме любиш?
Ти си ми съдбата желана и властна.
Ти си ми ласката, нежна и страстна.

Автор: Виктория Милчева

Популярни публикации от този блог

Хора много,човеци малко

ЧЕРНО МОРЕ

Изповед на твореца