ЛЮБОВТА Е НАВСЯКЪДЕ ОКОЛО МЕН










Любовта е навред около мен.
Обвива ме като облак снежен.
Не искам да съм тъжна някой ден,
А да съм ангел твой – бял и нежен.

Виждам аз навсякъде твоето лице
в безкрайното синьо ефирно небе,
в буйна игра на вълните и сърцето
ще се хванем за ръка на хорцето.

Любовта ми е буйна и страстна.
Тя спадове и бури леко преодолява.
Не ме наранявай, аз съм властна -
кралица на мечтите, което управлява.


Чакам те! Ела, любими, и ми покажи,
че ме обичаш до полуда.
Не обичам тайните и подлите лъжи
Аз съм  вярна, от страст съм луда.

Понякога тайнствена мъка ме изгаря.
Сърцето ми женско в радост тупти.
А залезът като алена свещ догаря
в прегръдка сме заедно Аз и Ти.


Автор : Виктория Милчева

Популярни публикации от този блог

Хора много,човеци малко

ЧЕРНО МОРЕ

Изповед на твореца